علمی

مسایل علمی در مورد علم الکترونیک

علمی

مسایل علمی در مورد علم الکترونیک

مجتبی درویش خضری

به نام خداوند قلبها  

سلام به تمام بازدید کنندگان از این وبلاگ ظاهرا علمی .

من حدود ۴ سال و نیم است که اصلا این وبلاگ را بروزرسانی نکردم و فقط با قرار دادن مطلبی راجع به لحیم کاری اولین و آخرین بحث این وبلاگ را ایجاد کردم. 

اگر به نظرات شما دوستان  پاسخ داده نشد و یا سوالاتی را بی جواب گذاشتم از این بابت خیلی شرمنده ام و عذرخواهی میکنم. چون بعد از قرار دادن این مطلب به کلی از مدیریت این وبلاگ دست کشیدم. آن هم به علت درس و مشغله زیاد. 

در هنگام ایجاد این وبلاگ تازه اول دبیرستان بودم و حالا که این یادداشت را مینویسم  سال دوم است که در دانشگاه تحصیل میکنم. 

رشته دانشگاهی من ریاضیات و کاربردهاست و در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی درس میخوانم.فعلا به شدت مشغول درس خواندن هستم تا معدل بالا بیاورم و بتوانم از قانون دورشته ای خواندن استفاده کنم. 

اگر خدا بخواهد تا دو ترم بعد خواسته چندین و چند ساله من محقق میشود و میتوانم در رشته برق و گرایش مخابرات به طور رسمی در دانشگاه خودم به تحصیل مشغول شوم.  

البته الان که ترم سوم هستم درس اختیاری مدارهای الکتریکی ۱ را از دانشکده برق اخذ کردم تا کارهای من زودتر پیش رود. 

در آینده دور انشاا.. مطالب بسیار علمی در مورد پیوند برق و ریاضیات تخصصی و ...برایتان قرا میدهم. 

با تشکر از همه شما دوستان 

مجتبی درویش خضری  

آبان ماه ۹۱

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد